צלם לע"מ פרש, פרס תיעד

    דוד קורצוויל | צילום: לע''מ 1 Comment on צלם לע"מ פרש, פרס תיעד
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה שמעון פרס, ערך  מפגש פרידה מרגש לרגל פרישתו של משה מילנר, צלם לשכת העיתונות הממשלתית אשר ליווה לאורך עשרות שנים את ראשי הממשלות ונשיאיה של המדינה בארץ ובעולם, ותיעד בעדשת המצלמה את ההיסטוריה הישראלית.

    בתחילת המפגש הגיש משה מילנר לנשיא פרס את מצלמתו האישית והסביר לו כיצד להשתמש בה, הנשיא פרס קפץ על ההזדמנות והחל לצלם את בני משפחתו של מילנר, שנהנו מן המחווה ושיתפו פעולה עם הנשיא.

    במהלך המפגש המרגש, חשף משה מילנר בפני הנשיא תמונות היסטוריות שצילם לאורך השנים מתקופת דוד בן-גוריון ועד ימינו. הנשיא לחץ את ידו של מילנר בחום, צפה בתמונות ואמר בהתרגשות: "אתה פשוט אדם נפלא, כשצריך לצלם שום דבר לא קשה- לשכב על הרצפה בפזצט"ה, להיתלות על סלע, אינך מתפשר על זווית צילום ותתמיד עשית הכל בכדי שהתמונה תהיה מדויקת, איכותית ושתציג את מדינת ישראל באור חיובי, ותייצג אותה בכבוד. מעולם לא ראיתיך מתעייף, או מתעצל, ובמקביל עדשת המצלמה שלך אוהבת, אך גם מבקרת. אני מאוד גאה בך, אתה אדם שרואה את האהבה בכולם. לאחר מכן הוסיף הנשיא בהלצה: "כל אדם נברא בצלם אלוקים, חוץ מהנשיא שנברא לצרכי צילום".

    משה מילנר שהגיע לבית הנשיא יחד עם משפחתו המורחבת, התרגש מאוד מן המחווה והודה לנשיא על שיתוף פעולה ארוך שנים בין השניים והוסיף כי: "לכל אורך השנים דאגתי כי כל אשר נתפס בעדשתי יהיה צילום אשר יציג את ישראל בצורה הנכונה, האמתית והחיובית ביותר. אני מודה על הזכות לשרת את המדינה לאורך השנים".

    פרס מצלם מילנר לע''מ ABG_1324 פרס מצלם מילנר לע''מ



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איפה התמונה מהקמת הממשלה בחוה"מ כשח"כ אברהם ורדיגר לק הגיע והוא נשאר עם הלשון בחוץ